søndag 27. desember 2009

JUL

Hei alle sammen, håper dere har hatt en koselig julefeiring! Vi kom ned igjen fra fjellet idag. Har hatt noen late dager på hytten. Julaften feiret vi hjemme hos mine svigerforeldre, og det var veldig koselig! Juletreet ble nesten begravet i pakker og Storegutten min storkoste seg med å dele ut og hjelpe til med å åpne gavene! Nå sitter jeg badevakt for guttene mine som leker i badekaret :) Litt bilder fra julaften kommer her!





Storegutten dypt konsentrert i forsøket på å knekke en nøtt


Lillebror og Storebror


Glade barn åpnet pakker :)



Lillegutten spiste julegrøten helt alene.. Det bli litt gris kan man si....


"Kor e' mandelen?"


Vi skrives.. Jeg er i feriemodus, skal prøve å nyte mine siste dager før permisjonstiden er over..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar