onsdag 6. januar 2010

En frisk start



Friske urter står på kjøkkenbenken. Kjøleskapet er fyllt opp med frukt og grønt. Vitaminer i skapet.. Ja, jeg er sånn som mange andre..nyttårsforsett om et sunnere liv. Et totalforbud mot kaker og snop? Nei, såpass kjenner jeg meg selv! Livstilssendring? Ja, det trenger jeg! Normal kost med mye frukt og grønt, mindre søtt og masse vann..og trening! Trening liker jeg :)




Jeg er glad i sunn mat! Elsker korn, salat og grønnsaker..problemet er at jeg elsker kaker, snop og is også.. Det gjelder å ta seg selv i nakken og prøve å unngå det søte i hverdagen. Ikke så veldig lett når jeg må gå gjennom 7eleven for å komme inn på skolen! Det er ikke bra for verken kropp eller lommebok! Matpakke er tingen.. tror jeg m å ta meg en tur inn til matpakkemamma. Vel, matpakkene hun lager er vel til barna, men mange gode tips har hun ihvertfall :)


("Do like the Italiens do" fra Riviera Maison, fikk jeg i gave fra Catherine:)

Ha en frisk dag

5 kommentarer:

  1. Dette så både pent og sunt ut! Jeg prøver så godt jeg kan jeg også å være sunn, men det spørs hvor lenge det holder. Skole? Går du på skole eller jobber du på skole?

    Ha en fin dag!! Klem!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder !
    Det settet med italienske settet var nydelig.
    Ble inspirert til å fylle opp med litt grønt i kjøleskapet jeg også.
    Og takk for tips med matpakkemamma ,det var en side til inspirasjon:)
    Ha en fin kveld !
    Klem

    SvarSlett
  3. Knallfine bilder Eva!
    EJ er blitt sparsomme med sussene sansynligvis fordi jeg lærte henne det da hun var 7 mnd så hun er vel drittlei hehe- men når hun susser er det de vååteste susser med tunge:)
    Håper det går bra på skolen og sekken er den letteste tingen jeg har sydd!!

    klem♥

    SvarSlett
  4. Fine bilder hos deg idag. Enig med at nå må den sunne linja fram etter jul.Ikke lett.
    Ha en fin onsdagskveld

    SvarSlett
  5. Flotte bilder!
    Her er det utskeielser kun på lørdager, så her er lørdagene hellige! Hehe..

    SvarSlett