torsdag 21. januar 2010

Drømmen om en eplehage utfordrer..

...til å vise bilder av noe som ikke er nyinnkjøpt! Hun har skrevet et fint innlegg om kjøpepress her! Jeg merket da jeg begynte å blogge, at jeg følte på kjøpepresset! Jeg ble påvirket av den ene og den andre og hadde lyst å kjøpe nye fine ting, ikke bare fordi jeg ville ha det, men også fordi jeg ville blogge om tingene! Heldigvis skjønte jeg tidlig at det gikk an å skrive et innlegg uten å ha handlet i en interiørbutikk først :)  ...jeg prøver så godt jeg kan å holde litt hardt på lommeboken! Drømmer er jo bra også :)


Denne glassfisken har jeg kanskje vist bilde av før (ikke lett å fotografere), men jeg er veldig glad i den. Jeg fikk den av en kamerat som hadde vært i Thailand da jeg var 17 år gammel, og den har stått på utstilling i alle stuer jeg har bodd i siden den gang :) Glassfisken er ikke stor, så alle piggene du ser er tynne som nåler. Iløpet av de 9 årene jeg har hatt den, har det desverre knust noen pigger!


Tar du utfordringen!?
Gi isåfall et hint til Drømmen om en eplehage,
så linker hun til deg!

2 kommentarer:

  1. Takk for bidraget! =)

    For en herlig liten skapning, så skjør og skummel. Eller disse fiskene prøver hvertfall å se skummel ut, men det er vel heller sjarmerende å våre øyne...

    Utrolig at en så liten og knuselig ting ikke har blitt mer ødelagt. Små skatter som dette er utrolig viktig å ta vare på :)

    Ha en skjønn torsdagskveld ♥

    SvarSlett
  2. Kjempefin fisk. Jeg er så glad i glass for tida:-)

    Det er så sant det du skriver, man ønsker noen ganger å kjøpe ting for å blogge om det. Det er IKKE bra. Jeg skal også ta utfordringen til Drømmen om en eplehage, må bare bestemme for noe først. Jeg tror jeg vet hva, må bare ha dagslys først:-)

    Ha en fin fin kveld

    SvarSlett