mandag 9. november 2009

Oliver Furniture - kids collection

Lillegutten min liker ikke å legge seg! Hyl og skrik hver kveld, og vi har funnet ut at den beste metoden for raskest mulig ro, er å sitte ved siden av sengen. Minimalt med oppmerksomhet, men han ser at vi sitter der. Dette gir mor mye tid på internett!! ..noe må jeg jo ta meg til mens jeg sitter her :)


Men det er ikke bare bare for en interiørinteressert fattig student å være på tur i blogglandia og hjemmesidene til diverse designere. Finner jo vanvittig mye fint som jeg gjerne skulle hatt..men som lommeboken (les Mannen) ikke godkjenner. Men det er i grunnen bra han får meg til å bremse. Jeg også ser jo at det er mer fornuftig å sette av pengene til å bygge ut..men er det rart jeg blir fristet og revet med?? Se bare på disse fine barnemøblene fra Oliver Furniture!









(bilder lånt fra OlviverFurniture.dk)

Kanskje en vakker dag.... :)

1 kommentar: