fredag 6. november 2009

Jeg kan nesten ikke vente...

..men jeg må nok vente en stund, desverre!


På denne tiden av året blir jeg ekstra kreativ, og da kommer alle hobbytingene frem! Spisestue= hobbyrom! Alt er et eneste rot, og det er stoffer, hjerter, perler, stempel, mønsterark og bånd over alt.




Mr. handyman fikk sjokk en dag, han trodde nemlig at en av guttene hadde tegnet med kulepenn over alt på den nye parketten i spisestuen..men neida, dette var bare masse blå sytråd!



Når vi bygger ut skal jeg få orden på dette. Jeg skal nemlig lage hobbyrom!! Jeg ser for meg et stort arbeidsbord og hyller med full oversikt og orden i sysakene! Jeg skal ha tegnebrett til mine tekniske tegninger og der skal være en god stol hvor jeg kan lese og bli inspirert ..eller Mr.Handyman kan sitte der og kose seg med et båtblad mens jeg syr :)




God helg!!

1 kommentar:

  1. Så utrolig flink og kreativ du er, gleder meg til å se hva du skal trylle frem!
    God helg.
    Tonje♥

    SvarSlett