mandag 1. mars 2010

Nyt bildene

Mandager er det stort sett ingen udervisning på skolen. Men som de fleste andre "fridagene" mine, er også denne travel. En god del skolearbeid skal gjøres, og inatt startet jeg et aldri så lite ommøbleringsprosjekt i skapene på badene..det må gjøres ferdig idag + den uendelige haugen med klær på vaskerommet!! Enda en god grunn til å glede seg til vår og sommer.. Halvparten så mange klesplagg taes i bruk = mindre klær på vaskerommet :)



Som vanlig har jeg kost meg med inspirerende bilder i brunch-pausen min, og jeg deler gladelig bildene med deg :) 
Nyt bildene fra Slettvoll.no.


Ønsker deg en god start på uken!

5 kommentarer:

  1. Flotte bilder som gir en herlig følelse! :)
    De beste ønsker om en fin uke til deg fra meg!

    Klem fra Lotte

    SvarSlett
  2. *nyter*

    Det var flotte og inspirerende bilder. :)

    SvarSlett
  3. Lekre bilder! Ommøbleringsprosjekter om natten...hihi... nei, det har jeg ikke sett;) Mye rart som skjer i nattens mulm og mørke her også! Og nei, du må for all del ikke slappe litt av på 'fridagene' dine. Husk å ta vare på deg selv da, søteste!:) Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Hei, hei!
    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg har tatt en titt på bloggen din, å liker den kjempe godt. Jeg la meg til som følger, for jeg vil se mer. Masse supre interiør bilder, skjønne unger og bra bilder!

    Mvh Linn

    SvarSlett
  5. Kjempefin blogg du har. og dette er nydelige bilder....drømme, drømme.....

    SvarSlett