torsdag 11. mars 2010

Frekt!

Vi har hatt gjester inatt! Ikke den type gjester man ønsker skal komme, men en sånn som bare kommer for å hente noe, for så å gå igjen uten å si et ord! Han tok husnøkkelen som lå i bilen, men var heldigvis for sjenert til å komme inn til oss..!! Han har også vært på besøk hos noen naboer og i flere båter. Jeg var på vei til en låssmed da jeg fikk melding fra politiet om at nøkkelen vår var kommet til rette, takket være et vitne i båthavnen som fikk tak i sekken med tyvegodset :) Tyven klarte desverre å stikke av! Tanken på at en fremmed hadde nøkkel til huset vårt var ikke noe kjekk! Jeg kommer ihvertfall aldri til å glemme å låse bilen eller noen andre dører igjen!


Dagen idag skulle brukes til å lese, men det har jeg jo ikke fått gjort. Takket være den frekke gjesten, har dagen gått med til bekymring, telefonsamtaler og turer til politistasjonen. Nå har jeg endelig funnet frem stilhistorieboken (skoleoppgave: skrive essay) men først vil jeg bare dele noen fine bilder med deg :) Nye soveromsmøbler er en av tingene på ønskelisten.. og listen er laang, så soverommet blir desverre nedprioritert nå..





Bildene er hentet fra


God natt og sov godt!
Tror jeg hadde sovet ekstra godt i sengen på det første bildet :)

3 kommentarer:

  1. Å huff, så ubehagelig!!! skjønner godt at du har vært bekymret. Flotte bilder du viser av sommerom. Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Sånt besøk er ikke greit nei....fysj!!

    Det som er desto mere greit er stedet dere skal på ferie til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Vi reiser dit i sommer for 3 gang vi.............barna bare elsker stedet og det er så trygt og godt der!! Bare gled dere ,vi er der litt luli og litt august vi!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  3. Så utrrolig kjipt med ubudne, nattlige gjester. Godt nøklene kom til rette igjen. Bildene var lekre -d et nederste rommet falt jeg for. Delikat!!
    Håper dagen i dag blir en med mer lesing og mindre bekymring!! Klem!

    SvarSlett