mandag 15. mars 2010

Middagstips

Som de fleste vet, sparer man både tid og penger på å skrive ukemeny og handleliste for hele uken, eller lenger.. Så sant man er flink å følge menyen og bruke opp varene før de går ut på dato :) Mitt tips til ukemenyen, er å ikke gjøre den for spesiell. Sett opp retter som du vet at du liker å lage/spise, og husk variasjon! Innimellom må du gjerne sette opp noe nytt og spennende, men husk at det er du og din familie som skal spise maten! ...vi er noen vanedyr!


Her har du vår Meny denne uken

Mandag: Fiskeboller i hvit saus, med poteter og kokte grønnsaker.
Tirsdag:  Hjemmelaget lapskaus med strimlet svinekjøtt.
Onsdag:  Stekt seifilet med poteter og råkostsalat.
Torsdag:  Fullkorns-wraps med tacomarinert kyllingfilet, kesam, salsa og salat. (ris eller pasta om ønskelig)


Fredag:    Hyttetur med venner :)  Det blir vel noen gode middager i løpet av helgen, men menyen er ikke helt bestemt.  Jeg ser for meg kanskje denne retten her en dag, og kanskje Pizza à la Eva-Linn en annen dag.. Men det får vi diskutere med reisefølget :) Jeg gleder meg uansett! Satser på deilig "påskevær", fornøyde barn og voksne i slalombakken og kakao i solveggen :) Nå skal jeg unne meg en liten runde i blogglandia! See U :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar