mandag 7. september 2009

Nå er høsten her...

(bildene er tatt i formiddag, blomstene er de siste gjenlevende i hagen!)

Jeg våknet imorges av lyden av høst!! Forferdelig regvær og vinden som plystet i vinduet mitt!! Vi har en stor
sprekk i glasset, så når det blåser høres det ut som naboen spiller på en falsk blokk-fløyte!


Det var fremdeles mørkt da minstemann ville stå opp! Heldigvis er han glad i leke for seg selv på formiddagen, så jeg behøver ikke å underholde han så veldig! ..bortsett fra at idag hadde vi 3 bommelom-bleier innen klokken 0930!! Idag skal jeg bare være hjemme og kose meg med kakao tenkte jeg..helt til jeg kom på at jeg idag, som alle andre mandager, liksom skal begynne på et nytt og sunnere liv! Jeg skal nemlig prøve å gjøre meg klar for neste bikinisesong da jeg aldri ble klar for den som nettopp har vært!

Eldstemann ble levert i barnehagen idag med 2 sett regtøy! Stor fare for at han skulle bli fristet til å svømme i en av de store sølepyttene idag! Da jeg kom tilbake etter å ha levert han ble jeg invitert på lunsj hos min gode trilletur-venn, nabofru A! Det er veldig kjekt å ha noen å spise lunsj og gå tur med når man er hjemmemamma! Vi var 4 mødre og 4 jevngamle babyer som koste seg med god lunsj..og akkurat i det jeg setter tennene i den deilige sjokoladekaken, kom jeg på; ånei, det er mandag idag!! Men kaken var jo så god!! Jaja, jeg får begynne neste mandag da!!

Dagen som startet med skikkelig grått vær, viste seg å bli en ganske fin dag! Jeg måtte ta litt bilder av den fine himmelen ikveld mens storegutten min fikk plukke litt blåbær fra blåbærbusken i hagen! "Mamma, hvor kommer blåbærene fra?" spør han idet han plukker et bær..

Ikveld skal jeg prøve å legge fra meg bloggen litt tidligere enn i går.. tror jeg la meg klokken 0300. Veldig gøy dette! Takk til dere som har tittet innom :) Håper dere har lyst å titte innom igjen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar