mandag 23. januar 2012

Tivoli interiør...

København viste seg fra sin stormfulle side på lørdag, og kamera ble liggende dypt nedi vesken for å ikke bli vått.. Ikke ble det shoppet så mye heller, men litt småting ble med hjem. Jeg kommer til å vise etterhvert.. ;) Jeg angrer imidlertid på at jeg ikke tok flere bilder på hotellet, for der var det virkelig et lekent interiør. Levde ihvertfall opp til navnet; Tivoli hotell!


 

Hotellet er innredet i alle regnbuens farger..og vel så det ;) Stilige lamper og klovner(?) på putene.. Litt mye min del, men sittegruppen med ca.10 røde og hvite Svaner av Arne Jacobsen falt i smak hos meg..!

Ønsker deg en leken dag! :)

2 kommentarer:

  1. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til Købentur i mars ;)
    Kult hotell da...
    Gleder meg til å se hva som ble med hjem!
    Ha en fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Ja hotellet er råflott! Elsker frokostbuffet hvor man sitter og ser rett ut på livet og med steingode pannekaker :)

    SvarSlett