lørdag 7. januar 2012

Fikk du med deg...

..'Tid for Hjem' på tirsdag? Jeg har sansen for programmet og gjengen som er med, selv om jeg syns de noen ganger er litt i overkant sprek i sine design ;) I sesongens første program var det et gammelt eikekjøkken som ble fornyet - med knall oransje benkeplate og flere herlige blåfarger på kjøkkenfronter og ellers i rommet! For min del ble det litt mye med den oransje benkeplaten - men da julepynten forsvant på mandag, var det blått som flyttet inn ;) ..og med en liten dæsj mandariner ble det veldig friskt!


Under mitt første år som interiørstudent tegnet jeg huset vårt i hovedoppgaven min, og det er gøy å se idag at jeg er et steg nærmere det interiøret jeg har drømt om og planlagt i så lang tid. HER kan du se moodboardet jeg laget den gangen. Man forandrer naturligvis smak og stil litt i løpet av 2 år, men forskjellige blå- og gråtoner liker jeg fremdeles like godt :) Flere bilder kommer de neste dagene...

God lørdag til du som er innom!
Jeg skal på "pysjamasparty" hos en god venninne :D

Med bildene i dette innlegget også, henger jeg meg på den spennende konkurransen hos Fabelaktig, hvor man kan vinne et speilreflekskamera :) Verdt å ta en titt inn til henne!!

7 kommentarer:

  1. Fint og rent:-)
    Liker også de nye tingene dine på innlegget under. Kos deg på pysjamasfest. Vi skal ha rekefest her hjemme i kveld. Det er kjekt med slike vennekvelder.

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg er enig i at den oransje benkeplaten ble litt i overkant, men jeg også likte fargekombinasjonen og jeg synes du har brukt den på en veldig lekker (og litt mer diskré) måte på ditt kjøkken :-)

    SvarSlett
  3. Heihei:)
    Ja, jeg så Tid for hjem, og jeg og snuppa ble enige om at vi aldri hadde turt og slippe de inne her:) Syns de gjør litt for mange "sprelske" valg ja:)

    Ble fint med hvitt og lyseblått der, men den oransje likte jeg ikke, heller ikke den store lampetingen som stod midt i rommet, poenget liskom?? Hehe:)
    Men det er artig og se på slike program da:)

    Kjempefint med hvitt og lyseblått, og mandarinene er akkurat passe dose knæsjt:)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  4. Fint bilde :) En utfordring å tegne eget hus :) Og, ja rart hvor smaken forandrer seg med tiden :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Innmari, innmari koselig at du deltar i konkurransen hos meg :) Veldig stas!

    Nydelig bilde! Vakkert lys og herlig stemning!
    Husk å følge med, så du ser om du kommer med videre :)

    Fabelaktig helg!
    Maia

    SvarSlett
  6. Det var veldig fine bilder, så enkelt og rent! Flott med fargeklattene i form av mandariner. :)

    SvarSlett
  7. Delikat med akkurat riktig mengde av kontrastfargen:)

    SvarSlett