fredag 6. januar 2012

Nyttårshelgen...

..tilbrakte vi på hytten (vi lånte mine foreldre sin) sammen med et vennepar og deres barn. Det ble en stille og rolig nyttårsaften, men det var veldig koselig :) Veldig kjekt å få leke og ake litt i snøen - vi har ikke hatt mye vinter på lavlandet ennå!
 


Selv om man er på fjellet på nyttårsaften er det ingenting i veien for å gå nyttårsbukk. Det var mer enn nok snop å hente i de andre hyttene! ..og Luringen valgte å være en katt pga det innebærer mye sminkemaling ;) ..og når storebror velger å være katt - ja, så sier det seg selv at lillebror også vil være en katt!

Guttaboys sminkes og gjøres klar for å gå på snop-innsamling!

Romjulen raste forbi, og nyttårsaften likeså. Jeg vurderte å lage et tilbakeblikk innlegg, men nå er vi allerede 6 dager inn i 2012, så jeg velger å heller se fremover! Jeg har mye å glede meg til på husfronten, og gleder meg til å dele det med mine kjære lesere! Gleder meg også til å følge med dere andre fine bloggere, og håper vi alle får et fint år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar