fredag 28. januar 2011

Hipp Hurra

Idag er det 2 år siden vi fikk en ny sjef i huset; Lille Bøllefrø! Han lever fremdeles opp til kallenavnet sitt..det har han alltid gjort! ;) Verdens mest sjarmerende lille rampegutt, og vi elsker han (og storebroren selvfølgelig) over alt på jord!

Jeg blir alltid litt sentimental når de små fyller år.. Tiden går altfor fort!
De blir så fort store, så jeg må mimre litt med gamle bilder :)
Her er bøllefrø Noah 6 mnd gammel!

Lille Bøllefrø er i en veldig gøy alder. Det skjer noe nytt hele tiden! Han er en liten tøffing som til tider er litt for vågal, men det er kanskje ikke så rart når han har en kul storebror å se opp til. Nå prater han som en foss også..Det skal sies at mor ofte må være tolk, men jeg syns han er flink :) ..og det er ikke lett å si nei når han legger hode på skakke og ber om f.eks "oiin" (rosin), "sjæss" (kjeks) eller "ive tyttatøy" (skive med syltetøy). ...Ja, han er en liten søtmoms, og han er ikke like sjarmerende alle de gangene vi må si nei!! hehe..

Idag skal vi feire lille goingen vår med en tur på favoritt restauranten til Luringen; Fridays, for de har så gode pannekaker! Men først må jeg på skolen og de små skal i barnehagen for å feire litt bursdag der! På søndag blir det storslått feiring med små venner og familie, og det gleder vi oss til!

Fin fredag til du som er innom

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen til bursdagsgutten og til deg! :)
    2 år er en utrolig fin alder!! Min minste blir 2 i mars og jeg fryder meg over alt nytt og gøy han finner på! :)
    Vi hadde bursdagsgutt i går og jeg blir også litt sentimental på sånne dager. Måtte mimre litt i fotoalbumet når gjestene hadde gått. :)
    Ha en fin bursdagshelg!!
    KLEM

    SvarSlett