søndag 30. januar 2011

Bursdagshelg!

Jeg har sunket dypt nedi sofaen etter en særdeles innholdsrik helg. Vår lille solstråle ble 2 år på fredag, og vi hadde en skikkelig familiekosedag med en tur på Fridays etterfulgt av Elias filmen på kino for andre gang :)


Igår gikk mesteparten av dagen med til kakebakst og forberedelser til feiring. En liten time før jeg skulle på fest med interiørjentene, sto jeg med rød og blå smørkrem over alt..og jeg fikk ikke mange minuttene på badet før jeg måtte fyke ut dørene for å feire 2 gode jenter, men det ble en veldig kjekk kveld!


Idag har vi hatt besøk fra morgen til kveld. Først var det 12 små venner som kom for å feire go'gutten, og deretter nærmeste familie. Bursdagbordet ble dekket etter inspirasjon fra genseren som Lille Bøllefrø har på seg..og etter prinsippet: "man tager vad man haver"


Nyt søndagskvelden!
Håper den kommende uken blir fin


ps: Jeg deltar med dette innlegget på foreldremaualens månedens tema; Barnebursdag

4 kommentarer:

  1. Så fint.. Gratulerer så mye til mor og barn.. Kan tenke meg tiden flyr, ser det godt på venner rundt meg med barn, nesten litt skremmende! Gleder meg til den dagen jeg blir mamma og kan stelle i stand slike koselige selskaper som dette - det blir stas!

    Ha en fin søndagskveld, det som er igjen av den
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så herlige farger du har brukt.
    Kjempefin kake du har laget...
    GRATULERER igjen til den skjønne gutten :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått to-års dag og bursdagsfeiering! Kaken ble knallfin! Har bestemt meg for å prøve meg på en Hinkel Pinkel-kake, så får vi se hvordan det går når vi kommer så langt!!

    Ha en fin mandag og en god uke! Klem!

    SvarSlett
  4. Hei, For noen fine bursdagsbilder:),
    kjempefin kake.

    SÅ kjekt å finne veien hit:), nydelige barnerom dere har:), veldig innspirerende, har 3 gutter selv:).

    legger meg til som følger.
    Klem Hilde

    SvarSlett