mandag 29. november 2010

Kalenderen..

..til Lille Bøllefrø og Luringen. De skal få åpne annenhver dag, og på lørdagene har jeg lagt oppi to småting. Puzzlespill, små bøker, biler, gøyale såper og dinosaurer er noe av det som befinner seg i posene.. og ingeting koster mer enn 20kr. Jeg ville ikke putte snop oppi, så i det sier jo seg selv at det ble en del unødvendig fjas, men det betyr jo så mye for de små..


Jeg lagde kalenderen enkelt ved bruk av 1 list, 26 spiker (så har du plass til litt pynt også:)  og maling i ønsket farge. Til pakkene har jeg brukt papirposer, treklyper og bånd fra panduro hobby + litt klistremerker og pakkebånd til dekor. ..og om jeg har litt flaks så kan jeg spare kalendeposene til neste år :) men det spørs om de ovelever ivrige barnehender på jakt etter innholdet! 


Har du kalenderen klar?

1 kommentar:

  1. Hei! Flott kalender!! Tenker de gleder seg nå, gutta dine!!
    Kos dere med all desemberhygge! Klem!!

    SvarSlett