onsdag 1. desember 2010

Endelig :)

Nå er vi igang! Idag begynte tømrerne på tilbygget vårt! Nytt inngangsparti, hobbyrom/kontor og lofts/tv-stue skal stå klart til nyttår..Eller det vil si, tett bygg skal stå klart til nyttår. Rommene skal vi bygge selv..så det kan jo ta sin tid det også, med tanke på at vi stort sett er rimelig travel med jobb, skole og familieliv :)


Denne tegningen har jeg vist en gang før. Det var hovedoppgaven min på skolen i vår, hvor jeg tegnet huset vårt med tilbygg. Jeg har tegnet litt om på løsningen etter dette, men det gir en liten idè om hvordan det blir. Perspektivet oppe til høyre er sett omtrent fra inngangsdøren. Jeg klarer nesten ikke vente på å få litt mer plass..og ikke minst å få et arbeidsrom :)

Sov godt..eller god morgen.. alt ettersom ;) 
her blir det nok en lang natt med teknisk tegning av kontor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar