onsdag 17. februar 2010

Ved tegnebordet...

..der finner du meg om dagen.
 
Forrige uke var forferdelig travel
I helgen sto vi på ski og koste oss med besøk av gode venner
Nå er det travelt igjen..
Tekniske tegninger skal være ferdig til fredag..

 

Luften blir mildere og dagene blir lysere..
Jeg burde jo ha knipset noen fine bilder av vårstemning hjemme..


..men her i huset finnes mest tegnesaker og slitne tulipaner..


 Aller helst ville jeg kost meg i blogglandia nå..
men om 10 minutter finner du meg ved tegnebordet igjen.
Jeg unnet meg nettopp noen få minuutter fri,
fikk sust innom noen av favoritt-bloggene, og så bla at

Tonje har laget fine ting
Kristin er flink å male
Jannicke er frisk :)
Emmeline har funnet frem påskepynten
og
Heidi og Anette tenker jeg litt ekstra på!

Det er ikke mye dere hører fra meg for tiden,
men jeg er her, 
og innimellom får jeg tid å kose meg
med fine bilder, tekster og inspirasjon fra mange fantastiske blogger! 

Klem fra travle meg!

2 kommentarer:

  1. Huff ja...jeg var der du er nå for ikke lenge siden...
    Gødd løkk får jeg bare si :)

    SvarSlett
  2. Herlig å se at det er slitne tulipaner flere plasser...... Godt at du er flink til å ta noen små pauser, er man strukturert kan man fint ta seg noen pauser. Husk skoletimer varer 45 minutter og så en liten pause...sikkert en grunn til det.

    Vær flink:-)

    SvarSlett