torsdag 25. februar 2010

Svart. og hvitt..

..fra Designhouse Stocholm


alle bilder fra designhousestockholm.com

Jeg har alltid hatt svart og hvitt i interiøret. Har flere ganger blitt litt lei av det svarte, og byttet ut mye av det..men så sniker det seg tilbake igjen! Kjenner jeg er på vei til å få et tilbakefall nå.. det vises på en del småting som Lille Bøllefrø har fått på rommet sitt (eget innlegg kommer når rommet er ferdig), og de svarte stolene i spisestuen kan få lov å stå en stund til likevel.. Vi får se hvor lenge det varer denne gangen :)


Nå skal jeg inn på kjøkkenet og kokkelere. Dere som følger meg har kanskje fått med dere at mr.handyman og jeg skulle lage spesielle retter sammen hver lørdagskveld.. Det har vi ikke hatt mulighet til på lenge..og det ser ut som det kan bli lenge til neste lørdag vi får tid til det. Idag jobber han sent, så jeg tenkte jeg skulle overraske med tapas når han kommer :) Kommer kanskje oppskrifter og bilder imorgen!

Ha en fin kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar