søndag 2. oktober 2011

Det gjør ingenting...

..at det er høst, 
når været er slik som det har vært i helgen ;)


Igår var det 20 grader og perfekt vær for det som trolig var årets siste båttur. Idag har det vært litt mer høstlig i luften, men ikke verre enn at jeg tok med meg et pledd og en kopp kakao ut mens jeg passet på trollungene på trampolinen. Og jada, jeg vet det; Både koppen og pleddet har dere sett før. Men jeg er ikke en sånn typisk koppe-dame som så mange andre fine bloggere. Ikke er jeg kaffedrikker heller, og de små Mano koppene mine er for liten til kakao ;) ...de store står på ønskelisten! Pleddet er favoritten pga det er så mykt, godt og varmt! Natursteinsmuren er mr.Handymans stein-debut og hans store stolthet ;) den rammer inn parkeringsplassen vår, og den vil nok bli enda finere når veien ned til huset blir asfaltert - idag forsvinner muren litt i grusen rundt! Mer bilder fra denne siden av huset kommer....på sikt ;)

Håper helgen har gitt deg påfyll til en ny uke!!

2 kommentarer:

  1. Så heldig dere har vært med været i helgen!!
    Her var det mange og tjue grader på fredag og vi grillet som planlagt. I går lå det tåke over hele byen og i dag har det regnet. Ikke helt etter meldingene, og dermed er vi litt skuffet.

    Ser deilig ut å sitte ute med pledd, kakao og blader! Håper du kan gjøre det til uka også!
    KLEM!

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en perfekt høstdag! Nydelig vær her også, suger til meg hver en solstråle! Ha ei finfin uke! : ) Klem Hilde

    SvarSlett