fredag 30. september 2011

About a chair


Fantastisk god å sitte i, og fin å se på...syns jeg ;) 
Dette har vært min "kontorstol" i nærmere ett år nå!
Men med et laminatgulv som kan nærmest kalles rødt(!)
har den ikke heelt kommet til sin rett ennå ;)
Tror du jeg gleder meg til å skifte gulv eller? 
(...der fikk du svar på hvorfor du bare har sett detaljebilder fra hjemmet mitt ;)  


Det bobler i meg når jeg tenker på de store forandringene som er på vei til å skje her! Idag kjøpte jeg to nye sofaer til stuen også! De kommer vel omtrent samtidig som trappen..For en utålmodig sjel som meg, føles 4 uker som en evighet!! Ikveld er mr.Handyman på fest, og jeg sitter hjemme og drømmer meg bort blandt møbler og tapeter på nett, og glemmer alt om pris!! ..fare for at jeg blir litt skuffet når jeg våkner og innser at man ikke kan få alt man drømmer om...Ihvertfall ikke med en gang ;)


Jeg feirer den forsinkede Bergens-sommeren med en jordbærsmoothie og Senkveld :)
 Oppskrift på 1 posrsjon av verdens enkleste og beste(!) jordbærdrikk:

1 blender
1/2 pose frosne jordbær
1 glass sterk fun light saft med apelsinsmak

ps: saften kan evt byttes ut med
Bacardi Razz, sprite og ferskpresset lime ;) 

 God helg til deg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar