lørdag 29. oktober 2011

God kveld i stuen :)

Guttene og jeg har vært på halloween-fest. Halloween er egentlig en tradisjon som jeg ikke klarer å engasjere meg så voldsomt i..men det er jo litt gøy å kle ut de små. Og jeg er helt imponert over vennene våre som arrangerte fest for intet mindre enn 25 små-skumle barn!


Luringen er endelig på bedringens vei, og han kledde seg ut i sin mye brukte Batman kostyme som jeg sydde i fjor. Lille Bøllfrø har egentlig ikke kledd seg ut, for han ER Kaptein Sabeltann ;) ..Kostymet har vært i bruk så og si hver dag det siste året! 

Håper du har en fin kveld..
..med eller uten kostyme :)


1 kommentar:

  1. Herlig den der med at han "ER" Kaptein Sabeltann og egentlig ikke har kledd seg ut hi, hi.
    Så kjekt å være invitert på Halloween da, selv om jeg er som deg og ikke bryr meg om det. Men alt for barna, så hvis de en gang vil feire skal jeg ikke nekte de jeg ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett