fredag 21. oktober 2011

Mrs.Hardy utfordrer

Det er mulig jeg er litt sent ute, men jeg slenger meg på mrs.Hardys utfordring likevel. Hun lurer nemlig på hvorfor vi bloggere har valgt akkurat det navnet bloggen har fått.. Så her har du min historie:

Jeg husker godt den kvelden jeg skrev mitt første blogginnlegg, 6.september 2009. Jeg kastet meg i det, uten at jeg helt visste hva jeg gikk til. Navnet ble valgt samme kveld - så dette var altså ikke veldig gjennomtenkt, hverken blogging eller navnet på bloggen ;) Men det at jeg fremdeles holder liv i bloggen (sporadisk vel og merke) sier jo at jeg finner mye inspirasjon i det å blogge. Både det å skrive selv og ikke minst lese andre sine blogger gir meg mye! Jeg hadde forresten knapt nok lest en eneste blogg før jeg begynte å blogge selv ;)


Navnet!? Min Stil ...det var det jeg ville vise på bloggen. Hvordan jeg har det hjemme, hvilken mat jeg liker å lage, hvordan jeg dekker bordet, hva jeg liker å lage, gjøre og bruke tid på.. Altså; Min smak - Min stil :) Jeg følte jeg hadde noe å dele med dere. Interiørstudiet, oppussing, mammarollen og kreativet. Jeg føler kanskje ikke at jeg har klart å vise alt jeg lager og gjør (og det var heller aldri meningen å blotte seg helt), men jeg blogger når jeg har tid, når jeg føler jeg har noe som kan inspirere dere! Og tilbakemeldingene fra kjente og ukjente lesere inspirerer meg til å fortsette med bloggingen!

Så, Tusen takk kjære lesere! Det er faktisk dere som holder liv i bloggen min. Fine ord her, på facebook og når jeg treffer deg på gaten - Det betyr mye å høre det ♥ Om jeg aldri hadde fått noen tilbakemeldinger er det slettes ikke sikkert jeg hadde fortsatt med bloggingen!  ..og nå fikk jeg enda mer dårlig samvittighet for at jeg ikke er så flink å svare på kommentarer, eller legge igjen fine ord hos dere... Skjerpings!!   Tar meg en bloggrunde nå ;)

Den beste dagen i uken er fredag :)
God helg! 

1 kommentar: