torsdag 10. juni 2010

Er det noen der?!

Her er jeg igjen!! :D
Jeg har sommerferie!!
I nesten 2,5 måneder har jeg fri 
fra det som har tatt alle mine krefter de siste ukene: 
SKOLEARBEID!


Vi er flere som har jobbet dag og natt for å få arbeidet vårt ferdig,
og hele min "nye" klasse fortjener en stor klapp på skulderen! :D
Vi er ferdig med 1.året :)
Det at jeg sovnet i tannlegestolen..mens tannlegen borret.. 
sier litt om hvor sliten jeg er nå *haha*


Nå skal ferien nytes,
men jeg kjenner rastløsheten har tatt meg allerede :D
Kankje det resulterer i noen kreative blogginnlegg!?

Vi "sees"





2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått 1 året:) Og nå blir det nok herlig med ferie ja...
    Huff, stakkar deg, sovnet i tannlegestolen, er det mulig!
    Nyt ferien!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei du!! Vi er her vettu!! Grattis med ferdig 1. år!!
    Rimelig sliten når man sovner under borring i tannlegestolen, ja!! Selv sovnet jeg under MR for en måned siden - og det bråker heftig. Trodde aldri det skulle skje.

    Nyt sommeren!! Klem!

    SvarSlett