mandag 21. juni 2010

Et lite mirakel ♥

En god venninne av meg fikk for noen dager siden sin etterlengtede lille prinsesse,
og idag var jeg så heldig at jeg fikk hilse på og kose med den lille!
Det er like fantastisk hver gang et lite nurk kommer til verden :)


Gratulerer til de stolte foreldre!


Her skinner solen, og noe som ligner på sommer har vært innom idag :) 
Vi planlegger en liten båtferie og krysser det vi har for at været tillater det!! 
Er det noen båtfolk der ute som kan anbefale noen fine og
barnevennlige gjestehavner på vestlandet? :) 

8 kommentarer:

  1. Hei min venn.
    Nå kan jeg tenke meg det er deilig med sommerferie etter et langt år...
    Kjekt du er tilbake, vi har flyttet ikke
    begynt å pusse opp enda men snart. Det er alt
    for mye å ta stilling til iallefall..
    Jeg skriver mer om det en annen dag for nå er
    jeg midt i quilting her hihi.

    God båtur og god klem til deg!

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Kan annbefale Husnes båthavn som vi har brukt i mange år.Vi reiser der ennå selvom barna er blitt store.Der er det meste....du blir alltid varmt tatt imot av pensjonistene på kaien.Er kåret til Norges beste havn.Uskedalen skal også være veldig bra.
    Håper dette kan være til hjelp.
    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for lag og koselig kommentar inne hos meg!!

    Linus er 15 mnd. Han har tatt noen skritt, men går ikke riktig enda. Han har ikke så mange ord enda, men har humor og grei finmotorikk (av alle ting)!!
    Det er travle og fine dager, og aller best når vi kan være ute synes jeg. han elsker å huske og sitte på i setet på sykkelen.

    Ønsker deg og dine en god båttur. Håper været blir strålende for dere.
    Klem!!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder hos deg

    SvarSlett
  5. Jeg ble tante på fredag og hilste på den lille søndag. Jeg har fremdeles ingen barn selv og har vel i grunnen ingen hast heller, men etter 30 minutter med det lille nurket på fanget ble jeg seriøst babysyk. Stakkars kjæresten min, kronprinsessebryllup fra formiddag til kveld lørdag og babykos på søndag *lol*

    Håper du får en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  6. Åhhh gratulerer så mye, så koselig!

    JEg vil anbefale at dere reiser til Røyksundkanalen på Bømlo, til Leirvik på Stord og ikke minst er jo alle holmene i Austevoll knall fine, med egne badeviker og svaberg...

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye til din venninne:) Koselig når man får en slik gave:)

    Fin og inspirerende blogg du har her, nydelig:)

    Ha en fin dag.
    Klemmer fra Janne!

    SvarSlett
  8. Ser at dere satser på dagsturer, vi var på en nidagers tur i fjor UTEN sol en dag...en familie på fem i en 26fots snekke..gikk fint det altså:)

    Om dere ombestemmer dere, anbefaler jeg både Husnes og Uskedalen. Flotte steder, og barnevennlig!
    Røyksundskanalen(eller Skogbu som vi sier) var flott i sin tid, er helt greit, men nedslitt. Leirvik er "by" og shopping.
    Det er veldig fint i Romsa øyene, det blir mer "holmeaktig".

    Ha en fin sommer!

    SvarSlett