onsdag 30. juni 2010

Tålmodighetens hobby!

Jeg har tenkt mye på en ting i det siste: denne interiørhobbyen (og forhåpentligvis yrket mitt om en stund), handler veeeldig mye om tålmodighet. Jeg går i interiørbutikker, leser interiørmagasiner, surfer rundt til superinspirerende blogger, besøker nettbutikker og suger til meg spennede interiør jeg ser på tv... Jeg ser mye jeg liker, men man kan jo ikke få alt man vil ha! ..forhåpentligvis kan jeg få noe av det jeg drømmer om en dag.. Men, det gjelder å smøre seg med tålmodighet!

Et stort, lyst, delikat og luftig bad står høyt på ønskelisten..


 ..og to fine sofaer fra Slettvoll hadde jeg ikke sagt nei takk til..
..bare for å nevne noe :)


Men i første omgang kan jeg heller ønske meg noen småting:
som "Buon Appetito Lunch" eller "good food only"- tallerkener fra Riviera Maison :)

Hva sier du? Klarer du å være fornøyd med det du har? Eller går du også og ønsker og håper og forandrer og kjøper nytt til hjemmet ofte!? Jeg er nok ikke av de verste når det gjelder å kjøpe nytt hele tiden..men jeg bruker mye til på å ønske og planlegge :)  

Men å drømme er jo både sunt og gratis, så da er det kanskje ikke så dumt likevel?! ;)

2 kommentarer:

  1. Ja du kan så si... jeg er nok som deg - tenker, drømmer og planlegger mye men kjøper (heldigvis?) ikke like aktivt ;)

    Men det skal vel kanskje være sånn at man aldri blir heeelt 100% fornøyd? Da har man jo plutselig ikke noe å fundere og drømme om lenger og det blir jo kjedelig!

    Kjempe fin blogg du har!
    Ha en deilig kveld videre!

    SvarSlett
  2. Jeg må si at jeg kjenner meg igjen!:) Stadig noe man ønsker seg, og mer blir det etterhvert som interesse øker og man oppdager mer! Håper dere har fine dager, i morgen (eller i dag torsdag;) er det meldt sol!:) Klem Heidi

    SvarSlett