tirsdag 29. juni 2010

En liten oppdatering...

Jeg er visst ikke så flink å blogge i perioder med mye å gjøre.. Her har vi ferie, og som de fleste andre naboene våre, styrer vi på og jobber utenfor huset! Det er veldig kjekt at det skjer ting her på tunet, og jeg gleder meg til alle er ferdig med sitt! Det kommer nok til å ta noen år før alt er ferdig her.. men alle er flinke og resultatet kommer til å bli knallbra! Hurra for et godt nabolag!! :)

St.Hans feiring med naboene



Her hos oss står grunnmuren til tilbygget ferdig nå! Tusen takk til pappa og Marius som hjalp oss! :) Som nevt må vi bygge resten når tid og penger tillater det, men området rundt har vi planer om å gjøre fint ganske snart. Natursteinsmur og brostein/granittstein er i tankene :)


Luringen og Lille Bøllefrø er i barnehagen om dagen, men de liker å få hjelpe til når de kommer hjem! Innimellom regn og vindfulle dager, har også sommeren tittet frem, og vi har kost oss både i båten, på lekeplassen og på terrassen! Ustabilt vær gjør oss litt skeptisk til den planlagte båtferien.. En dryppvåt, ratsløs famile, fanget under en kalsesje i en 25fots båt, frister ikke så veldig, så vi holder oss mest sannsynlig til dagsturer! Vi har sikret oss billetter til Kaptein Sabeltann show litt senere i Juli, og jeg gleder meg sikkert like mye som Luringen på snart 5 år, til sørlandsferie for 4.år på rad :) I august går turen til Tyrkia, så til tross for at sommerværet har litt startvansker.. tror jeg dette blir en fin sommer!

1 kommentar:

  1. Herlig herlig, lille bøllefrøet da...Det blir så flott til slutt, det tar tid og det koster ja....det er helt sikkert!! Vi skal også til Pegasos World og vi gleder oss enormt!!

    SvarSlett