tirsdag 18. mai 2010

Vel overstått feiring!


Tiden flyr, og der var 17.mai forbi også..! Vi hadde en koselig feiring med venner og familie, muffins med "flagg" på, etter Luringens ønske :) Spekemat, rømmegrøt, jordbær, is og pølser.. 17.mai sløyfer og fløyter, finstas, lek på barneskolen og alt annet som hører 17.mai til! Tradisjonen tro var vi først en liten båttur til byen, og utpå ettermiddagen samlet som vanlig store deler av slekten min seg til grilling hos Bestefar i "Dalen"! Det eneste utradisjonelle med denne 17.maien var at jeg, så snart ungene var lagt, satt med skolearbeid! Det er stort sett det jeg driver med om dagen.. og derfor denne tørken som bloggen lider under!! ...kanskje jeg kommer sterkere tilbake i den 2 måneder lange sommerferien min som begynner om 3 uker :) :) Regner med jeg har litt mer spennende ting å blogge om da. Jeg har ihvertfall mange planer om alt mulig som skal gjøres når jeg får tid :)

Vi har det fint, og
det håper jeg du og dine også har :)

"Sees" plutselig!

3 kommentarer:

  1. 17.mai med to småttiser er fantastisk gøy, utrolig spennende og bittelitt slitsomt på samme tid, men absolutt verd det! :)
    Muffins med flagg var en smart ide *noterer bak øret*.
    Lykke til med inspurten før sommerferien.
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett
  2. Så fint bilde og knallstilige muffins !:)
    Det har jeg ikke sett før ,det var lurt med flagg på:)Nydelig bunad i bakgrunnen der også.
    Høres ut som om dere hadde en koselig 17.
    Forstår godt at du ser frem til sommerferien.
    Lykke til med innspurten på skolen:)
    Ha en fin dag !

    Klem,Monja

    SvarSlett