lørdag 1. mai 2010

Mat som bør smakes :)



Igår feiret vi min kjære mann med pølsefest og familiekos!
Til kvelden imponerte jeg med mine kokkekunster ;)
og en rett som absolutt er verdt å smake er
 Scampi med Spekeskinke!


Skrell scampi, men behold halen. Fjern tarmen!
Rull hver scampi inn i en skive spekeskinke med pepper og revet ost!
Pensle med god olivenolje og stek i ovnen på 230 grader i 6-8 minutter!

Server med ønsket dip, f.eks tzaziki.
Perfekt som forrett eller tapas!
Kanskje noe til lørdagskosen ikveld :)

Håper din lørdag blir fin!
Jeg skal kose meg med Lille Bøllefrø og Luringen, 
Mr.Handyman er i utdrikningslag :)


3 kommentarer:

  1. Mmmm..høres og ser godt ut,
    må prøves en gang! Takk for tips! :-)

    Må skryte litt av uteplassen din som du viste bilder av i tidligere innlegg, det var utrolig flott!! :-)
    (er bare litt treig til å kommentere,sorry)

    Ha en strålende helg!
    Klem Karina:)

    SvarSlett
  2. Takk for et supert tips:)
    Hørtes virkelig godt ut:)
    Ha en kjempe flott helg..:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Elsker scampi så denne varianten skal prøves;o) takk for tipset! Klem fra Maliva

    SvarSlett