onsdag 5. mai 2010

Lykke!

Jeg vil begynne med å takke for mange
hyggelige kommentarer på uteplass-innlggene 
jeg deltar med i NIBs uteplassutfordring. 
Jeg har desverre ikke tid til å takke alle personlig nå,
men det betyr ikke at de fine ordene ikke blir satt pris på!
Skal prøve å få tatt meg en besøksrunde i kveld.


Jeg maser ofte om dårlig tid.. men som student skal man vel ha det travel?!
Det hjelper ikke akkurat på tiden at vi har sykdom i huset hele tiden, 
for ja...nå er Lille Bøllefrø syk igjen..
Hva er trikset for å holde de friske?
Variert kost, frisk luft og påkledning etter forholdene er tydeligvis ikke nok..!?

I halve natt satt jeg og jobbet med skolearbeid, og da jeg la meg klokken 02.00
våknet selvfølgelig den lille syke! 
Etter en natt med maks 15 minutter sammenhengende søvn om gangen,
sto jeg tidlig opp og fortsatte på stilhistorie- essayet.. med skrikende barn på fanget!
..og vet du hva!? Jeg er ferdig!! :) Endelig!


 Ute skinner solen og jeg er sjeleglad for at jeg er ferdig 
med èn av tre oppgaver som skal leveres før sommerferien :)
Min søster passer Lille Bøllefrø litt nå, 
og jeg tror jammen jeg skal unne meg en 
lunsj ute i solen før jeg fortsetter på skolearbeidet! 

Hurra for at sommeren nærmer seg!

1 kommentar:

  1. Fantastiske bilder!
    God bedring til lillegutt og lykke til med oppgaver til deg:)
    Ha en fin kveld.

    Klem Tonje

    SvarSlett