torsdag 8. oktober 2009

Og vinneren er....

Nå har vi hatt trekning! Min lille hjelper syns dette var veldig gøy! Alle som deltok fikk navnet sitt på papiret så mange ganger som antall lodd de hadde "kjøpt"


Lille hjelper fikk 2 hjerter som han skulle plassere på to forskjellige navn...



Midtstill
Lille Lavendel og Forever Love fikk hjerter på seg


Deretter hadde vi "stein-saks-papir" konkurranse. Lille hjelper var Forever Love, og jeg var Lille Lavendel.

Lille hjelper "klippet papiret",
så Gratulerer Forever Love

Skal sende deg gaven så snart jeg får adressen din!
(send til mail adressen som du finner på bloggen)


Tusen takk til alle som deltok! Ble veldig glad for de fine komentarene jeg fikk! Jeg klarer ikke å la vær å røpe hva som er inni pakken....

Oppi boksen er det små kakeformer. Syns de er veldig søt! Angrer på jeg ikke kjøpte til meg selv...



Dette var gøy! Gleder meg til neste gang..



10 kommentarer:

  1. Gratulerer masse til forever love :) ha en flott kveld alle bloggere.

    klem

    SvarSlett
  2. Så fine premier! Gratulerer så masse til forever love :)

    SvarSlett
  3. Så koselig måte å trekke på!
    Gratulerer til vinneren. Heldiggris. :)

    Jeg har 2 konkurranser hos meg. Du er velkommen til å delta hvis du vil. :)

    Ha en fortsatt fin kveld. Klem A

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinneren:)

    Orginal trekking... herlig "klippe papiret" bildet..hehe

    SvarSlett
  5. Ja, det var en søt trekning:)
    Gratulerer til vinneren!:)

    SvarSlett
  6. For en fin premie, den likte jeg :) Boksen med kakeformer var jo skikkelig skjønn. Er den fra Lisbeth Dahl?

    SvarSlett
  7. Gratulerer til Forever Love! Skjønne premier :)

    SvarSlett
  8. Jøye meg så fantastisk.. Tusen tusen takk;)
    God helg!

    Tonje ♥

    SvarSlett
  9. Forresten, de har stjerne kjøkkenhåndkle på ICA MAXI i Åsane eller hadde iallefall. Jeg fikk med meg 5 så da få du ett av meg så har du 2:)
    Bare mail meg adressen din!
    Tonje♥

    SvarSlett
  10. Heja! Fant bloggen din gjennom foreverlove og her var det kjempemasse fint og koselig å se:)

    Ha en fortsatt fin fredagskveld!

    -June

    SvarSlett