onsdag 7. oktober 2009

Catherine får til det hun vil!!

Her kommer et lite skryteinnlegg om min gode nabo :)


Da jeg ble kjent med Catherine, fortalte hun meg at hun hadde lyst å starte interiørutikk..En STOR interiørbutikk. Hun hadde allerede vært i kontakt med Riviera Maison, og var ivrig etter å vise meg nettside og produkter fra RM. Det var tydelig at dette var noe hun virkelig ville!! Jeg tenkte at dette var veldig stort, og at man skal være flink og jobbe hardt for å få til noe slikt...



Og jammen var damen flink og jobbet hardt!! Nå holder hun på å gjøre butikken klar i flott lokale på Xhibiton i Bergen sentrum!



Besøk bloggen hennes og følg med frem til åpningen av butikken!!

4 kommentarer:

  1. Et kjempeprosjekt å starte den butikken, men må jo også være et drømmeprosjekt! Virker som hun virkelig brenner for det, og da får man det til! Blir spennende å se:)

    Tusen takk for det fine du skriver hos meg, blir veldig glad når jeg hører at noen liker seg hos meg:)
    Og ja, du er nok medlem da! Jeg fikk en kommentar fra de om at jeg
    vat blitt medlem, men ser det er utrolig mange nye i det siste, sikkert ikke rukket over alle! MEN mens jeg skriver kom jeg på at jeg
    tittet inn på en blogg som lå i NIB rollen i dag, fordi jeg trodde det var deg, men det var en annen med samme navn, og det vil de jo ikke ha..
    Hm... Har du sjekket om den er din, om du kommer inn på din?
    Oj, dette ble en lang kommentar!

    Ha en fin kveld!

    Marte

    SvarSlett
  2. Den bloggen følger jeg allerede og hun er ei kjempe flink dame! men det er første gang jeg er hos deg og hit kommer jeg gjerne igjen! ha en fin kveld. Linda

    SvarSlett
  3. Hei, meg igjenn:)) Har du lest alt under nye bloggere på NIB?
    Kanskje du må forandre på navnet siden det er en annen med samme navn..

    Natta:))

    SvarSlett
  4. Skjønne deg Fru. E! Neste gang er det du som skal til pers, og jeg skal selvfølgelig heie deg frem HELE veien!

    Vi sees plutselig!

    SvarSlett