mandag 12. oktober 2009

"Mamma-Kosekanin"

Da Lillegutt ble født fikk han en kosekanin av sin Tante. Denne har han hatt med seg overalt!

Uten tutt og Kanin -ingen søvn!!

En lørdag ettermiddag i byen, forsvant kaninen!!! KRISE!! Lillegutt var hysterisk, og mor hadde en time på seg før butikkene stengte.. Svett i toppen og stresset som en tulling, kjørte jeg fra butikk til butikk- i frykt for å ikke få sove resten av helgen!! HELDIGVIS hadde de èn igjen på Lagunen. Om de hadde hatt 3 hadde jeg kjøpt alle sammen, for dette vil jeg ikke oppleve flere ganger! Det tok noen dager før Lillegutt godtok den nye vennen sin...

Nå har Lillegutt vært syk i 5 dager!! (typisk, siden det endelig er nydelig høstvær i Bergen) Han har ørebetennelse og har det ikke noe særlig godt! Om han ikke var skikkelig mammadalt før, er han det hvertfall nå.. Kosekanin er byttet ut med MAMMA!! Jeg må jo bare nyte all den kosen jeg kan få :) ..men det går hardt utover husarbeidet at Lillegutt helst vil sove på fanget til mamma..





Har du middagsplanene klare for uken?

Ha en strålende dag!

1 kommentar:

  1. Her i huset er det også kaninen og tutten som gjelder! De hører sammen de to, kan ikke ha den ene utenom den andre. Hun drar kaninen (eller Ninen som den heter) med seg rundt overalt. Jeg pleier å binde den til vognen. Hadde vært kriiiiise om den forsvant, for det er ikke mulig å få tak i maken! (hun har en helt lik i andre farger, men den godtar hun ikke...)Hun sover IKKE uten tutten og Ninen, hun heller...
    Bra du fikk tak i en ny til lillegutt!

    SvarSlett