mandag 5. oktober 2009

Lopper!!

Jeg skal igang med å lage barnerom til Lillegutt, og må da tømme "gjesterom-kontor-boden". Der inne er jeg sikker på at jeg finner en del lopper som kanskje noen andre vil ha..

Kan ikke skryte på meg at jeg er en superflink miljøverner, men jeg prøver å tenke meg litt om. Har begynt å bruke handlenett istedenfor engangs bæreposer som ryker før man har nådd bilen og det verste jeg vet er å kaste ting og tang som kanskje noen andre kan bruke! Derfor har jeg endel småtterier som ligger dypt nedi kartonger!

Noen som vet om en skole eller idrettslag i Bergen som har innsamling til høstens loppemarked?


2 kommentarer:

  1. Hei hei Eva

    Hus til pus skal ha loppemarked har jeg funnet ut :

    Utekattprosjekt for hjemløse katter i Bergen og omegn


    Loppemarked
    Vi skal på ny arrangere loppemarked på u1880. Datoen blir lørdag den 10. og søndag den 11. oktober.
    Lørdag: 11 - 18
    Søndag: 11 -17
    Om du har fine lopper å gi vekk (ikke store ting) ring på :
    Marit: 92655113
    Rita: 48060766

    En veldig grei side for deg som leter etter loppemarkeder er: http://www.loppemarked.info

    klem klem til deg med den fine bloggen din ;-)

    SvarSlett