lørdag 31. oktober 2009

Fredagskveld = kosekveld

Ikveld har jeg hatt besøk av en av mine gode venninner


MENY
Forrett: baguetter surret i hviløksmør
Hovedrett: tandoori chicken med ris, salat og focaccia
Dessert: brownies og vaniljeis


Hvitløksbaguetter: Halvstekte baguetter skjæres i passende biter og surres i rikelig med smeltet hvitløksmør. Stekes i stekeovn på 200 grader til de er halvsprø og gyllen.



Hjemmelaget focaccia med hvitløk, soltørket tomat og fetaost


Det kan gå en stund mellom hver gang vi treffes, men skravla går når vi sees! ..Og ikveld intet unntak. Tror mr. handyman var glad for at han måtte ut å pakke ting til båtopptaket imorgen tidlig!


Tusen takk for en koselig kveld!



Imorgen åpner Catherine butikken sin! Riviera Maison i Xhibition. Jeg har allerede fått tatt meg noen runder i butikken. Gled dere :) På kvelden er det stor åpningsfest! Jeg gleder meg!


Lykke til, Catherine!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar