torsdag 8. oktober 2009

Flyttesalg hos Hjerterom


Idag har jeg vært i den koselige butikken Hjerterom på Sørås. I vinduet henger en stor plakat..


Jeg hørte de spøkte om at de skulle trykke opp T-skjorter som billig reklame for flyttingen, så jeg lovet litt gratis reklame på bloggen min! Liker denne butikken veldig godt, så å skrive litt om den gjør jeg gjerne!


Den 1.november åpner nemlig butikken på Kilden senter. Det betyr større lokale og lenger åpningstid!!



Foreløpig har de ikke hjemmeside eller blogg, men de har det i tankene :)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker denne butikken :) Var det masse salg?
    Kanskje jeg skulle tatt en tur innom :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  2. Og jeg som bor i Oslo.... uuuuuæææhhh elsker å handle på salg. ;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett