søndag 11. januar 2015

KALENDERHYLLEN I NY SETTING

Har du sett adventskalenderen som jeg og min far laget? 


 Jeg syns det var litt kjedelig å bygge et møbel som bare skulle få stå fremme én måned i året..
så den får stå i stuen en stund til ;) 


Har du hatt en fin helg?! Her hos oss herjet stormen Nina noe voldsomt i går. Heldigvis fikk vi ryddet vekk diverse ting og tang fra hagen før stormen slo til for fullt. Men Nina tok med seg gassgrillen som sto innbygd i utekjøkkenbenken, og slengte den fra seg 1 meter unna naboens Porche! Jeg sto ute og filmet bølgene da det sjedde, og så plutselig grillen høyt oppi luften...Skummelt! Helt syke krefter! Jeg er bare lykkelig over at ikke grillen traff noe eller noen!

Håper den kommende uken blir fin! :) 


1 kommentar:

  1. Kjempefin den hylla, og den kan absolutt brukes hele året syns jeg ♡
    Forferdelig med disse voldsomme stormene altså... godt det gikk bra for deres skyld, kunne jo blitt litt stygt om den hadde truffet noen ja:o

    Ha en fin fin ny uke:)

    SvarSlett