søndag 25. november 2012

Hvem er du!?

Jeg ser på besøkstelleren min at det er ganske mange som er innom bloggen min i løpet av en dag. Det er selvfølgelig veldig kjekt for meg å se! Noen av dere er utrolig snill og legger igjen fine ord støtt og stadig, men jeg har også mange "anonyme" lesere. Jeg lurer veldig på hvem DU er!?!

Jeg er stadig på jakt etter nye blogger, men må innrømme at jeg ikke har så mye tid til å lete..det blir ofte sånn at jeg besøker de "samme gamle" om og om igjen. Legger du igjen en liten kommentar her hos meg titter jeg garantert innom bloggen din (nysgjerrig vet du ;) Men jeg lurer også på hvem du uten blogg er, og hvorfor du leser/ser på bilder på akkurat min blogg?! Fortell meg gjerne om det er noe du vil se mer/mindre av også :) 



Jeg opprettet forresten en facebook side for bloggen en gang i tiden, men den har jeg rett og slett glemt både brukernavn og passord til, hehe.. Men jeg tenker på å opprette en ny side, så følg med om du er interessert! Du finner meg jo også på Instagram under navnet; LilleMinStil. Veldig gøy at antall følgere der øker for hver dag som går :) Men til tross for økt traffikk på bloggen, så har listen over følgere vært den samme veldig lenge. Kanskje du har glemt å legge deg til som følger, hihi ;) Ingen hemmelighet at vi bloggere liker å ha følgere, det er jo dere som faktisk inspirerer til å skrive innlegg etter innlegg! 

Så, tar du utfordringen? Vil du fortelle meg hvem DU er!? Legg igjen et par ord i kommentarfeltet på innlegget her, eller på giveaway-innlegget om du har lyst å bli med på trekningen i samme slengen! Mail mottas også med takk dersom du foretrekker det, eller får problemer med å legge inn kommentar :)

Har du spørsmål om f.eks noe fra hjemmet mitt, en oppskrift eller om meg, kom gjerne med de! Jeg kan ikke skryte av at jeg har vært flink til å svare/legge igjen spor hos dere, men det var den der tiden da! Jeg jobber fremdeles med å bli bedre på dette området, og lover at jeg skal svare alle som tar denne utfordringen! 

Mye mas og lite bilder idag. Sorry! ;) 

Takk for at DU inspirerer meg til å blogge!

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg titter innom bloggen din for inspirasjon. Jeg liker det du liker og liker stilen din.

    Ønsker deg en fin ny uke.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  2. Jeg titter også ofte innom bloggen din for inspirasjon:) Flotte bilder av flott interiør. Har desverre ikke blogg, men er på instagram (brukernavn Panthella).

    Hilsen Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)

      Så kjekt å høre at du finner inspirasjon her hos meg! Blir glad når jeg hører det :)
      Jeg skal ta å finne deg på Instagram!

      Håper du har en fin dag!

      Slett
  3. Jeg titter også i bloggen din. Jeg heter Vicky og ha blogen livingfourseasons om interior, kreativitet og min liv i Norge. Jeg liker de fine printer du lage og ideer du deler.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Jeg titter innom for inspirasjon og gode ideer. Synes du har et flott hjem i en stil jeg liker veldig godt. Stilig design blandet med IKEA, flotte detaljer og hyggelige ord. Selv er jeg 26 år gammel, mamma til ei 10 mnd gammel jente, uten egen blogg, og skal til neste år bygge eget hus i en by like utenfor hovedstaden, så jeg er interessert i å plukke opp alle tips jeg kan få!

    Litt om meg, som du ønsket ;) ha en god kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Tusen takk for fine ord!
      Veldig kjekt at du forteller litt om deg selv :) Er jo interessant å vite hvem det er så faktisk leser bloggen!
      Så utrolig spennende med husbygging da. Kan tenke meg det blir både stress og gøy og alt på en gang :)

      Lykke til med husbyggingen!
      ..Men først må du nyte adventstiden og julen! :) :)

      Slett