onsdag 21. november 2012

Bittelitt kobber :)

Jeg har vært noen turer på Fretex i det siste.. det er ikke mye jeg finner der syns jeg, men går man ofte nok dukker det plutselig opp noen godbiter! Kobber er hot for tiden, og da jeg besøkte Fretex på Gol for 3 uker siden fant jeg meg en ny pennholder ;) Fretex på Gol er forresten veldig fin, med egen kafé og allting :) Veldig koselig..men laangt unna mitt hjem!


Beklager at jeg viser bilder fra loftstuen..igjen!! Men vi tilbringer mye tid her på mørke høstkvelder, så da er det naturlig at det er her jeg får behov for å gjøre flest små forandringer! En treklype som jeg kjøpte på Tiger i sommer har komt opp på veggen også..Her henges regninger med snarlig forfall.  Og når det ikke finnes ubetalte regninger (drømme) får en barnetegning plass på klypen! Nevnte jeg forresten mørke høstkvelder!? Flere som savner fotolys om dagen!? Morgen og kveld er svart..og midt på dagen er det mørkegrått. Kamera krever høy ISO og lang lukketid - noe som desverre går utover kvaliteten på  bildene..iallefall når jeg ikke finner festet til kamerastativet mitt..

Jeg gleder meg til advent.
Mørketiden blir hvertfall mye koseligere med lysende stjerner i vinduene! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar