torsdag 5. mai 2011

NIB utfordring: Festbord

Er det noe jeg liker, så er det borddekking. Om jeg skal ha gjester, dekker jeg gjerne bordet både en og to dagen før de kommer ;) Men som jeg nevnte for et par dager siden, så står ting litt på hode og på vent her for tiden. I tilbygget skal også kontoret mitt komme, og inntil det er ferdig må min 27" iMac stå i spisestuen. Da sier det seg selv at jeg ikke kan invitere så ofte til middagsbesøk... (godt at det er vår i luften så vi kan ha gjester i hagen:)

Jeg deltar derfor på Norske interiørbloggers utfordring med noen reprisebilder av et vårlig dekket bord!




Besøk norske interiørblogger for se mange andre flotte bord!

Ha en strålende dag!

5 kommentarer:

  1. dette var pent, nydelig farge på servietten.

    SvarSlett
  2. Kjempefint ♥ Lyst og lekkert;)
    Nydelig farge på serviettene!

    LYkke til i utfordringen ;))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. pent, klassisk og stilrent! Vakkert*smile*

    SvarSlett
  4. Sier meg helt enig i alle over her!
    Lykke til!:)
    Janni

    SvarSlett
  5. Så fint! Og så utrolig kule serviettringer! Noe sted jeg kan få tak i slike? ;)

    SvarSlett