onsdag 11. mai 2011

Sukkerinspirasjon

Jeg har et lite problem; Jeg er en søtmoms! ;) I utgangspunktet har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal spise søtsaker i ukedagene, og jeg er forsåvidt flink til å la være å kjøpe snop.. Men, når jeg sitter hjemme med skolearbeid, kommer søtsuget og behovet for en liten lykkerus! Jeg kjemper imot så lenge jeg kan..men plutselig sprekker jeg og tråler kjøkkenskapene for alt og ingenting! Heldigvis finnes der ikke så mye, men der er alltid noen små rester etter guttene sitt lørdagsgodt...


Idag fant jeg en minipakke med smarties, og de fargerike små sjokoladene inspirerte meg til litt fotografering :) Melaminekopper (til 15kr. stk på Rema 1000) er supre å ha når nabolaget er fullt av glade barn som ikke har tid å komme inn for å ta seg litt drikke :)


Ha en fargerik ettermiddag!

4 kommentarer:

  1. Hei Eva:-)
    Veldig inspirerende blogg du har,med masse fine innslag:-) Jeg har akkurat startet blogging selv, og synest det er kjempe kjekt:-) Holder på å sette med inn i alt sammen, kommer vel ordentlig i gang etterhvert:-)
    Ps er en skikkelig snopegris jeg også, og skjønner dilemmaet ditt;-)
    Jeg følger deg gjerne:-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Fargeglade bilder og supre kopper. Har noen som ligner fra Kremmerhuset.

    Fonten heter FFF tusj, og du finner den på dafont.com : )

    KLEM!!

    SvarSlett
  3. Takk for tips om kopper!!

    Klem...

    SvarSlett
  4. Så skjønne kopper! Og smarties er så godt og fotogene ;)
    Lekker blogg du har!

    SvarSlett