mandag 2. mai 2011

På tide å..

...dytte påskekyllingene lenger ned på siden ;)

Det er ikke så mye spennende å knipse bilder av hos meg for tiden. For det første har jeg i 3-4 uker lånt bort stuebord, hagemøbler og "alle" pynteting og puter i forbindelse med et stylingoppdrag for noen som skulle selge huset sitt. (nå er huset solgt, så tingene kommer hjem idag)
For det andre står egentlig det meste på vent her hjemme. Når tilbygget en gang blir ferdig, skal dagens sofa, sammen med tven, flytte inn i tvstuen - og det betyr nye møbler i stuen :) En del andre endringer skal også gjøres, så jeg spanderer minst mulig på huset for tiden. Det er hardt for en shopping-glad interiørjente ;)


Karseblomstene og lysene på bildene er fra helgens fest. Min kjære og nabodamen har nettopp hatt bursdag, så jeg og nabodamens samboer overrsasket dem med en felles fest. Vi leide "ungdomshuset" her ute, og samlet 60-70 av deres og våre venner! For å lokke med meg min kjære til festen, sa jeg at vi skulle overraske nabodamen med fest - og det skulle vi jo, men du kan tro han ble overrasket da de første han møtte var noen av sine beste kamerater. Jeg var helt sikker på at han ante mistanke om festen, da jeg i hele forrige uke måtte fortelle diverse hvite løgner for å klare å stelle istand lokalet, pynt og mat. Det har blitt en del "trening", "shopping", "telefoner fra selgere" osv...  Men han gikk fem på, og det ble en veldig gøy fest!! :)

Nå skal jeg avsted på skolen.
Ha en fortsatt fin dag!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så utrolig moro med overraskelsesfest! Og ekstra gøy når det ble suksess.

    Spennende hus-tider dere har foran dere. Håper på litt bilder etterhvert, jeg da.

    Ha en god uke. KLEM!

    SvarSlett