lørdag 7. mai 2011

Nei har du sett...

...to innlegg på en dag ;) Det er vel ikke å verst for å være meg?! Den eneste forklaringen er vel at jeg er alene hjemme og rastløs. Jeg er full av inspirasjon til skolearbeid, men altfor rastløs til å sitte i ro og jobbe med det! Det er utrolig hvor inspirert jeg kan bli av å å være ute en hel dag. ..det kan noe med at jeg har har sittet ute og kost meg med designbøker da ;)


Da jeg ikke ville stå på kjøkkenet å lage mat i kveld, ble det en pimpet gradiosa med tynn bunn og kylling til kveldskosen. Den er faktisk god med litt ekstra ost, pepperoni og krydderurter! Og sammen med ruccola-salat og min hjemmelagde rømmedressing blir det veldig bra!

Oppskrift på en superenkel rømmedressing/-dip kommer her: 
 ps: alt er i ca.mål, da jeg bare rører sammen det som faller meg inn...

1 beger rømme eller kesam 
1 liten ts salt
1-2 ts tørket gressløk
1 ts tørket persille
1 ts grovkvernet pepper
Hvitløk etter ønsket smak - 1/2 til 1.fedd

Dressingen er god til det meste. Vi bruker den til grillmat, pizza, tapas, og stekte potetbåter. Passer også utmerket til chips og dip! 

Ha en fortsatt fin kveld/natt :)

1 kommentar:

  1. Mmmm. Dette så godt ut! Ikke dumt å pimpe opp maten litt;)

    Ha en fortsat fin helg!

    p.s. Vi sees vel på Glansdagen i juni, Eva?

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett