mandag 14. februar 2011

Mitt "nye kontor"

For en tid tilbake kjøpte jeg meg en 27 tommers iMac :) I love it!!! Det eneste som er litt dumt er at den tar stoor plass!! ..og plass er ikke akkurat det jeg føler jeg har for mye av. Tid og plass, det er mangelvare her i heimen! Tiden får jeg desverre ikke gjort så mye med.. men plass holder vi på å bygge. Eller det vil si; Tømrerne som skulle være ferdig første uken i januar holder på ennå, så det gjelder visst å smøre seg med tålmodighet. Når de er ferdig begynner vi på egeninnsatsen, og jeg skal få mitt etterlengtede kontor! Enn så lenge må monstermaskinen stå i spisestuen, men heldigvis er ikke Apple-designet så vondt for øyet ;)


Da jeg kjøpte iMac kjøpte jeg også Photoshop, og målet er er å bli en reser i bilderedigering ;) Foreløpig har jeg lært meg å lage et enkelt vannmerke på bildene mine, hehe.. Bare gi meg litt tid!! Det at læreren i forrige uke ba oss om å ta med truse og tannbørste på skolen, sier litt om hvor mye vi hadde å gjøre. I grupper deltok vi i en designkonkurranse for The HUB som skal åpne i Bergen! Neste lørdag skal det stemmes på det beste forslaget til innredning, og du kan delta. Ta en titt på denne facebook siden!

Idag har jeg hatt min første dag i praksis hos en boligstylist! Gleder meg til de 2 kommende ukene hvor jeg skal jobbe sammen med henne!

Happy Valentines Day

1 kommentar:

  1. Heisann:)

    For en flott imac...slik skal jeg jammen ønske meg til bursdagen min;)

    Kose deg i ukene hos boligstylisten!:)

    Ha en fin dagd videre:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett