søndag 13. september 2009

Barnedåp

Ikveld er Mr.Handyman på byen med kompiser. Jeg er hjemme med våre 2 små, men har vært en liten tur innom på bursdagfest hos naboene. Veldig greit å ha gode naboer så nært at jeg kan legge ungene og ta med meg babycall på besøk! Nå sitter jeg her og blogger mens jeg hører på musikk fra naboens fest! Høres ut som de har det gøy! :)


Imorgen skal vi i barnedåp til min lille niese! Jeg er kjent for å lage gode salater, så jeg har fått i oppdrag å lage pastasalat til 30 personer. Det har jeg nettopp gjort...kl 0300 på natten! Jeg er nemlig mest effektiv på nattestid..da er det ingen som forstyrrer, bortsett fra lillegutt som plutselig har funnet ut at han vil ha melk 3-4 ganger på natten da!!!



I april ble lillegutten vår døpt. Da hadde vi 30 mennesker hjemme hos oss. Jeg elsker å invitere og stelle istand. Vi serverte hjemmelaget koldtbord og kaker!



HA EN FIN SØNDAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar