søndag 30. september 2012

Fine Little Day!

Plutselig var det gått noen uker siden forrige innlegg..! Siden sist har jeg vært i varmere strøk og kost meg gløgg ihjel, fikset litt her hjemme og shoppet litt nytt til stuen - bla gran puten fra Fine Little day..


..og mens vi snakker om det, så var det akkurat en Fine little day jeg hadde igår :) En hel dag sammen med venninner i Grieghallen - etterfulgt av en noe fuktig tur på byen med middag og hele sulamitten. Putene i sofaen er med andre ord godt brukt idag, og beina har fått ligge høyt etter timesvis på høYe stiletthæler ;)


Interiør og Boligmessen hadde mye fint og by på, med mange flotte utstillere og interessante foredrag/"sofaprater". En flott Anne Hvidsten holdt konsert mens vi koste oss i champagnebaren, og jeg høre rykter om at bilde fra bloggen min ble vist på storskjerm - så det var jo litt stas :)

Var du på messen? Jeg gleder meg allerde til neste år!
  

Ha en fin søndagskveld!

4 kommentarer:

  1. Fine bilder! Jeg venter på sånne kopper i posten nå, som velkomstpremie i Elle. Gleder meg til de kommer.

    Høres ut som messen var veldig bra. Neste år vil jeg også!

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Den puten med gran er bare så fin:)
    Heldige du som fikk med deg messen, der skulle jeg gjerne vært ja:)
    Kanskje neste år:))

    SvarSlett
  3. Så herlige puter,knallfine,liker veldig godt ting fra Fine litle day,så masse lekkert at eg har lyst på alt,hihi:)
    Ei flott ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Fiiiiine bilder!
    Takk for en super duper helg, dumt vi ikke fikk snakket skikkelig sammen, men det tar vi igjen :)
    Her sitter jeg som et slakt i dag, med bena godt plantet i sofaen og med pc`en på fanget for en etterlengtet bloggrunde!

    Fin ukestart til deg
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett