torsdag 27. oktober 2011

Mer suppe...

De siste ukene har jeg omtrent ikke vært utenfor døren. Luringen er fremdeles syk, og etter en dag på sykehus i helgen, fant vi ut at det er en kraftig lungebetennelse han har fått! Nå håper vi bare at medisinen hjelper, så han får komme seg tilbake til en normal hverdag med venner og skole. Enn så lenge får vi fortsette med hjemmeskole og innekos..


Det er ikke mye matlyst Luringen har for tiden, men han var morsom sent tirsdag kveld da han våknet opp et par minutter: "vann - vann - vann - mat - kylling - kylling!", var ordene som kom ut av munnen, mens øynene fremdeles var lukket ;) Det var nok lukten av kyllingkraften jeg kokte som snek seg inn på soverommet hans.. og jeg øynet muligheten til å endelig få i han litt mat, så da ble det kylling på sengen :)


Igår kom min mor en tur på sykebesøk så jeg fikk gjort noen ærend. Hun er veldig snill og stiller opp når det trengs, så god mat må hun i det minste få som takk! Oppskriften på suppen ble til etterhvert som jeg plukket ting i handlekurven, og jeg må si jeg ble fornøyd med resultatet ;) Suppe er jo super høstmat!!



Sammen med suppen serverte jeg nybakt brød med masse korn, valnøtter og spinat! Knakende godt!! :)

Håper du får en fin høstdag!

4 kommentarer:

  1. Er jo noe som virkelig går denne lungebetennelsen... håper han blir fort bedre nå når dere har funnet ut hva det er;)
    I mellomtiden får dere kose dere så godt dere kan ♥
    Kyllingsuppen så bare helt nydelig ut!!
    Og det samme med brødet, så flink du er da;)
    Håper lille fikk i seg litt og...

    Ha en finfin dag!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Ååå det så godt ut, og jeg som ikke er noe glad i suppe engang.

    Stakkars Luringen, får håper det går seg til. Hører så mange som har fått lungebetennelse.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  3. Håper han blir frisk snart, her i huset har det også vært mye sykdom. Suppen og brødet så jo bare deilig ut.

    Klem

    SvarSlett
  4. Nå har jeg fulgt bloggen din siden starten, tenkte det var på tide med et lite spor. Bloggen blir bare bedre og bedre, du har en flott måte å formidle på ! Ærlig og Rent utrykk, jeg elsker det! Andre interiørblogger blir fort overstylet og fyllt med fjas som jeg fort blir lei. Du er en inspirasjon! Keep up the good work!

    SvarSlett