tirsdag 20. juli 2010

Kjøkkenhjelp

Her er vi nesten tilbake til hverdagen. Guttene og jeg har ferie ennå, men min kjære mann begynte på jobb igjen idag, så jeg har mistet litt av den herlige feriefølelsen! Jeg koser meg selvfølgelig med mine skjønne små, men det er kjekkere når vi er alle 4. Godt vi har en Tyrkiatur å se frem til senere i sommer :)


Mye av dagen idag har gått med til å svare på spørsmål som "Hvor er pappa?" "Når kommer pappa?" Jeg er sulten, kommer pappa snart?" - og "Pappa!?"  fra en som har litt ferre ord i ordboken sin :) De er vant til å svirre rundt bena mine på kjøkkenet mens jeg kokkelerer frem til pappa kommer hjem, og Luringen elsker å få hjelpe til med middag og borddekking! Idag var han superflink å dekke bordet på terrassen, og salaten han lagde (med litt hjelp fra mor og et paprikaspisende lite Bøllefrø ) ble veldig god :) Flinke store gutten min som snart er 5 år!! Tiden flyr! 

Nå er det natt, men jeg slenger med et lite tips:
Legg en fin stein på serviettene når du dekker bordet ute - Så kan det bare blåse så mye det vil!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar