torsdag 6. januar 2011

Natur på veggen

Jeg fortsetter å blogge med lånebilder, og idag har jeg lånt hos Scandinavian Surface. Scandinavian Surface holder til i Bergen og består av 4 norske jenter, som etter å ha studert sammen ved Kunsthøyskolen i Bergen, startet bedriften. De designer tapeter etter inspirasjon fra naturen, og resultatet er bare helt nydelig i mine øyne! Man kan ta naturen inn i stuen ved bruk av enkle panelhøyder eller som fototapet tilpasset din vegg! Jeg ønsker meg det siste, og det er mye fint å velge mellom.... bare se her:






Ha en god dag

4 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig.. Likte spesielt den første og de to nederste.. Sukk så lekkert det ville vært her hos meg.. Hmm.. ;) kanskje det er akkurat en slik tapet jeg trenger som prikken over i'en på soverommet..

    Ha en super dag..
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Lekkert!!!! Takk for tips. Falt for tre/fugler og furutrærne. :-))

    SvarSlett
  3. Ja, sånne tapeter er lekre. Skal ha noen stammer på en av skapdørene i gangen, tror jeg. Har bare ikke funnet de helt rette enda.
    Ha en fin dag. Klem!

    SvarSlett
  4. Den siste der, med grenene på, så jeg på veggen i butikken Pur Norsk på Bislett i Oslo. Falt pladask! Den er bare så fin!

    SvarSlett