søndag 2. januar 2011

Kanskje i år!?

Jeg har lenge ønsket meg Eames stoler til spisestuen..men de er jo ikke akkurat gratis :P

 Bildene er tatt hos Pitney Bowes
 Gyngestolen liker jeg også veldig godt, så kanskje jeg kan unne meg èn slik i år....
Miniutgaven er jo fin å ha på barnerommet, gjerne sammen med "Tree" av Michael Young, 
eller Sparks Magazin av Mikko Laakkonen.



Bilde lånt fra BoBedre.dk
Aller helst ville jeg hatt en Stingray Rocking Chair, av Thomas Pedersen, i stuen!
Det er jo lov å drømme :) 

Imorgen er det slutt på julekos og tunge middager, og i år som ifjor, har jeg planer om å være flink å skrive ukemeny og handle maks en gang i uken. Jeg skal alltid ha med meg lunsj på skolen (det er ikke så sunt for verken kropp eller lommebok at jeg må gå gjennom 7eleven for å komme inn på skolen), og morgendagens klær til meg og unger skal legges frem kvelden før.. og så var det trening da! Minst 3 ganger i uken :) ...men av erfaring vet jeg at slike nyttårsforsett er vanskelig å holde, så i år har jeg ett nyttårsforsett: 

"Gjør så godt du kan!" 
Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Godt forsett med "gjør så godt du kan", det gjør vi her også!:) Godt nyttår til deg og dine, gleder meg til å følge deg videre i året som kommer!:) Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Godt nyttår fine bloggen:) Klem fra Lotta

    SvarSlett