mandag 3. januar 2011

Elgen Cato


I år har vi ganske mange oppussingsprosjekter i tankene. Jeg kommer tilbake til hver enkelt etterhvert... men det største prosjektet er tilbygget! Det skal bli veldig kjekt å få ekstra plass, men bygget er ganske smalt, og det blir en utfordring å få plass til det vi vil. Eller det vil si; plass er der.. det er bare ikke helt slik jeg skulle ønske! Jeg vil ha STORT inngangsparti og STORT arbeidsrom - desverre må jeg fire litt på kravene, da tilbygget allerede var tegnet og godkjent før vi kjøpte huset. Pga fare for å få stoppet hele byggegodkjenningen(nye regler), turde vi ikke å søke om de store endringene.. Jeg har tegnet og tegnet forslag til planløsning, men blir liksom aldri helt fornøyd. Derfor har jeg bedt tømrerne om å sette opp en drager i etasjeskillet, slik at vi får en fleksibel løsning med tanke på flytting av vegger!


Så var det Elgen Cato da - hva har han med dette å gjøre!? Jo, jeg må jo tenke på innredning også! Vi vil ha minst mulig synlig yttertøy i det nye inngangspartiet, men denne knaggen er jo ganske kul da :) Cato kan kjøpes hos Pur Norsk, og kanskje han skal få en plass hos oss!


Jeg har fremdeles ferie og skal benytte tiden til å legge gulv,
mens guttaboys får en etterlengtet tur i barnehagen for å leke med vennene sine :)
Bilder av nytt gulv kommer forhåpentligvis om et par dager..

Ha en strålende dag!!

1 kommentar:

  1. Jeg digger den elgen der! Har en ledig plass i entreen også, men den ligger desverre litt utenfor budsjettet mitt akkurat nå.. ;-)

    Et riktig godt nytt år til deg og dine!

    SvarSlett